مشارکت ۲۰ قاضی کرمانی در طرح قاضی مدرسه 

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح قاضی مدرسه در استان کرمان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اجرای طرح قاضی مدرسه در استان کرمان خبر داد و گفت: قضات با تجربه شهر کرمان با هدف آگاهی بخشی نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی و آموزش و راهکار‌های پیشگیری از آن در مدارس دبیرستان حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان که با حضور جمعی از معاونین دادگستری و قضات شهر کرمان برگزار گردید، بیان داشت:مسئله پیشگیری از وقوع جرم همواره مورد تاکید است و تعداد ۲۰ نفر از قضات برجسته و باتجربه استان علی رغم مشغله کاری خود در منصب قضا آمادگی خود را در جهت اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس اعلام کرده اند.

 رییس شورای قضایی استان بیان داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و یکی از مهم‌ترین علل پیروزی انقلاب اسلامی، نادیده گرفتن موضوعات فرهنگی و دینی در زمان طاغوت بود. 

این مقام عالی قضایی در استان کرمان با بیان اینکه دشمن باور‌های دینی و اعتقادی ما را هدف قرار داده است گفت: متاسفانه برخی از مسئولان و خانواده‌ها نسبت به مسائل فرهنگی و تربیتی غافل شده اند و هم اکنون شاهد بروز برخی ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه هستیم .

حجت الاسلام حمیدی همچنین از لزوم فرهنگسازی در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی سخن گفت و بیان داشت: لازم است بوسیله نهاد‌های فرهنگی و آموزشی تمامی امور اجتماعی، اصول و قوانین مورد نیاز به نوجوانان و جوانان آموزش داده شود.

وی ادامه داد: دشمن درصدد است تا از ابزار بی حجابی به عنوان ابزاری سیاسی جهت ضربه زدن به اصول نظام اسلامی استفاده کند و بایستی برای جلوگیری از این موضوع تدابیر لازم اندیشیده شود.

حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: بایستی خانواده‌ها، معلمین و دیگر نهاد‌های حاکمیتی به وظایف خود در جهت فرهنگسازی رعایت حجاب عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار